Svíčková aneb Jdeme ke kořenům věcí

Zamysleme se nad tím, co všechno bylo potřeba udělat předtím, než jsme ji mohli sníst. Jít zpět k potravinám, které jsou k výrobě potřeba. Od potravin k tomu, jak jsem je získal. Například šlehačku mohu získat z mléka krávy, krávu ovšem musím podojit, nakrmit. Čím budu krávu krmit, kde se bude pást, jak to bude v zimě, mouku na knedlíky získám...

Samozřejmě můžete jít zpět po stopách toho, co umožnilo vznik jiného zvoleného výstupního produktu. Starší žáci mohou podobně rozebírat například nějakou historickou událost.
 

Pro koho 6. - 9. třída
Vzdělávací oblasti Jazyk, Společnost, Příroda, Práce
Klíčové kompetence 1c, 3b, 4c, 5b
Průřezové téma podle námětu

 
Přehled klíčových kompetencí